LET'S WORK TOGETHER.   Witamy w HAHN+KOLB Polska
OCI/PunchOut
OCI/PUNCHOUT - Zintegrowany interfejs danych

Jako klient HAHN+KOLB masz nie tylko możliwość składania zamówień w naszym sklepie internetowym, ale możesz również przesyłać dane elektroniczne bezpośrednio z naszego sklepu internetowego do swojego systemu ERP (planowania zasobów) lub platformy e-zamówień - oczywiście ze wszystkimi informacjami o produkcie, dostępnością i indywidualnymi cenami.

Po skonfigurowaniu interfejsu można łatwo uzyskać dostęp do naszego sklepu internetowego z systemu ERP, dodać żądane artykuły do koszyka i przesłać je niezwykle łatwo do swojego systemu lub platformy za pomocą jednego kliknięcia za pośrednictwem OCI/PunchOut.

Wypełniony koszyk trafia do systemu w czasie rzeczywistym, jest tam zapisywany, a następnie może zostać poddany wewnętrznym procesom zatwierdzania przed ostatecznym przesłaniem jako zamówienie do HAHN+KOLB za pośrednictwem EDI. To znacznie upraszcza procesy zaopatrzenia, zmniejsza obciążenie administracyjne i pomaga zaoszczędzić czas i koszty.

Wszystko, czego potrzebujesz, to odpowiedni system planowania zasobów (ERP) lub platforma e-zamówień.

Różnica między OCI a PunchOut

OCI i PunchOut to dwa najpopularniejsze standardowe interfejsy do przesyłania danych ze sklepu internetowego do zewnętrznego systemu ERP lub platformy e-zamówień. Oba warianty oferują podobne funkcjonalności.

Twoje korzyści

Szeroki zakres
Szeroki zakres

Szybki dostęp do ponad 120 000 artykułów.

Zdefiniowane asortymenty
Zdefiniowane asortymenty

Łatwo i indywidualnie definiowalny zakres artykułów w sklepie internetowym.

Ceny indywidualne
Ceny indywidualne

Zalogowani klienci widzą ceny na indywidualnych warunkach firmy.

Zwiększenie produktywności
Zwiększenie produktywności

Nie ma potrzeby podwójnego wprowadzania danych w sklepie internetowym i w systemie ERP / platformie zamówień.

Oszczędność czasu
Oszczędność czasu

Oszczędność czasu przy składaniu zamówień, odbiorze towarów i weryfikacji faktur.

Skuteczna klasyfikacja
Skuteczna klasyfikacja

Wsparcie dla eCl@ss i UNSPSC.

Kompleksowe informacje o produkcie
Kompleksowe informacje o produkcie

Dodatkowe informacje, takie jak dane CAD i dane dotyczące cięcia, a także arkusze danych produktów i filmy.

Dostępność na żywo
Dostępność na żywo

Wyświetlanie na żywo statusu dostępności produktów, a także odpowiednich czasów dostawy.

Automatyczny transfer
Automatyczny transfer

Wszystkie dane są przesyłane do systemu ERP lub platformy zakupowej.

Zapobieganie błędom
Zapobieganie błędom

Automatyczny transfer pozwala uniknąć błędów przy ręcznym wprowadzaniu danych.

Procesy zatwierdzania
Procesy zatwierdzania

Zgodność z wewnętrznymi procesami zatwierdzania.

Redukcja kosztów zaopatrzenia
Redukcja kosztów zaopatrzenia

Automatyzacja pozwala pracować wydajniej i obniżyć koszty zaopatrzenia.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
Od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00
 
Tomasz Zwierzyński
Telefon: +48 604 164 023
E-Mail: tomasz.zwierzynski@hahn-kolb.com.pl