LET'S WORK TOGETHER.   Witamy w HAHN+KOLB Polska
EDI-Banner
EDI - Elektroniczna Wymiana Danych

Jako klient HAHN+KOLB masz nie tylko możliwość zamawiania w naszym sklepie internetowym lub przesyłania zawartych tam danych produktów do swojego systemu ERP za pośrednictwem OCI / Punchout, ale możesz również wymieniać wszystkie swoje dane elektroniczne bezpośrednio z naszymi systemami za pośrednictwem EDI.

Znacznie upraszcza to procesy zamówień, zmniejsza obciążenie administracyjne oraz oszczędza czas i pieniądze.

Wszystko, czego potrzebujesz, to odpowiedni system planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

 

EDI

W 100% zautomatyzowana, bezpapierowa elektroniczna wymiana danych (Electronic Data Interchange), w skrócie EDI, może być wykorzystana do skonfigurowania bezpośredniego połączenia między systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) lub platformą e-procurement (zaopatrzenie) a naszym systemem ERP. Zastępuje to i automatyzuje tradycyjne formy komunikacji, takie jak telefon, faks lub e-mail, co ma ogromny wpływ i korzyści dla codziennych procesów zakupowych i administracyjnych.

Ta elektroniczna wymiana potwierdzeń zamówień, zamówień zakupu, not kredytowych, dowodów dostawy i faktur zmniejsza wysiłek ręczny, a tym samym również błędy związane z ręcznym wprowadzaniem danych. W sumie pozwala to zaoszczędzić czas i pieniądze.

Twoje korzyści:

Oszczędność czasu
Oszczędność czasu

Oszczędność czasu przy zamawianiu, odbiorze towarów i sprawdzaniu faktur.

Niezawodność procesu
Niezawodność procesu

Przepływ i jakość procesów są zapewnione.

Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój

Wymiana danych odbywa się w 100% bez użycia papieru.

Unikanie błędów
Unikanie błędów

Automatyczny transfer pozwala uniknąć błędów, które mogą sie pojawić przy ręcznym wprowadzaniu danych.

Redukcja kosztów zaopatrzenia
Redukcja kosztów zaopatrzenia

Automatyzacja pozwala pracować wydajniej i obniżyć koszty zaopatrzenia.

Sprawdzanie i archiwizacja
Sprawdzanie i archiwizacja

Dokumenty przesyłane za pośrednictwem EDI są automatycznie sprawdzane, przetwarzane i archiwizowane

Dostosowujemy się do Twoich potrzeb i obsługujemy następujące formaty:

Ponieważ HAHN+KOLB oferuje zalety elektronicznej wymiany danych zarówno dużym, jak i małym firmom, obsługiwane są wszystkie popularne standardowe formaty EDI i typy plików. Ponadto można zamówić inne warianty na indywidualne zamówienie.

HAHN+KOLB obsługuje następujące formaty elektronicznej wymiany potwierdzeń zamówień, zamówień zakupu, not kredytowych, dowodów dostawy i faktur.

Typy komunikatów, takie jak:

 

> EDIFACT

> IDoc-XML

> openTRANS

> VDA

> CSV

> Inne formaty na żądanie

Formaty dokumentów takie jak:

 

> ORDERS (zamówienie)

> ORDRSP (potwierdzenie zamówienia)

> DESADV (awizo wysyłki)

> INVOIC (faktura)

Wymiana danych za pośrednictwem:

  

> OFTP2

> SFTP

> HTTPS

> Inne formaty na żądanie

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji:
Od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00
 
Tomasz Zwierzyński
Telefon: +48 604 164 023
E-Mail: tomasz.zwierzynski@hahn-kolb.com.pl